top of page

El museu del cavall D. Manolo Balibrea.

Actualizado: 26 may 2022

L'idea de muntar un museu, ve de lluny, quasi de la prehistòria, recollint coses antigues que potser ara per ara, son inservibles. . Aquest idea va créixer molt quan al Centre d'Equitació Centaure s-hi va destinar una sala molt gran, de 50 m2, rectangular amb un altell. Un gran amic, Manolo Balibrea, va aportar-me peces importants. Quasi a tall d'anècdota o com a cas excepcional, em va regalar un joc de collar i bastet, amb la particularitat que l'encoixinada era buida i de metall amb una tapa roscada. L'usaven el estraperlistes que, plenes d'oli, el passaven per la frontera amb Portugal. Jo als 72 anys, decideixo jubilar-me, sense que aquest meu compromís del Museu s'hagués complert. Amb la venta de Centaure, canvien les cartes. Ara és ell qui munta el Museu del Cavall a Balsareny (BCN).

La Façana del “Museu del Cavall” . Ell, el “Manolo” i el meu pany.

Poso a la seva disposició, tot el que tenia jo de la seva procedència.

Avui, dia disset d'octubre de 2013, en la primera visita allà, he quedat gratament sorprès, pel lloc, per la quantitat de peces, per la col·locació d'elles, i sobretot per la amabilitat del “Manolo”.

Haig deque reconèixer que , està situat al millor emplaçament.

¡¡M.B. Gracias por todo¡¡


2 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

留言


bottom of page