top of page

Espectacular (Bon colofò a Quimicoses ).

Actualizado: 26 may 2022



Si, excepcional perque després de tancades les Memòries amb l'Anexe, em permeto la llibertat, per que en soc l'autor i puc, d'incloure per la seva rellevància, la present pàgina.

Coneixedor que a Puigcerdà, hi havia programat EQU'ESTANY, un espectacle eqüestre presentat per una empresa francesa, vaig decidir anar-hi amb una amiga meva “como la copa de un PINO”!. Una expressió molt “special” per a mi”!

Una nota curiosa, és l'única vegada que veig un cavall fent doma amb l'acompanyament d'un fent ballet. Sempre hi he vist només que ballarines.

És l'infant català de 12 anys, Guillen Cabrera, un“Krac”. Altr3es

Altres nímeros: Atac a la Diligència, Voltejadors, etc.

Però el “súmmum” es quant una delicada amazona, Alizée Formant, executa una reprise d'alt nivell de Doma, total uns 5 minuts,

Tot seguit, ,treien-li la brida al cavall, executa la mateixa reprise, sense cap mando a la boca del cavall i itera la reprise. Fabulós !!. La bellessa i la distinció, aflora tant que a la meva companya i a mi ens va deixar, euforuics i amb el pel de punta!.

Vam tenir acassió de fer una grata tertúlia animada que, mostrant-li le meves memòries em dugué Pere, si tu ne en fas cadeau d'elles, je te fairé prendre per la gendarmerie pour te metre en prison!!.

El final va ser transcendent, doncs l'últim petó en finalitzar l'estança, el recordaré mentre visqui!!!



0 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page